I'm back!

Hello guys I'm back! ;)

Nu sitter man och tänker hihi.. Är så glad nu för jag har fått mina converse! :D yeey! Jag ska ha dom i morgon men jag har typ inget som passar till just nu! Dom e rosa och super tuffa! :thumbup: Det var meningen att jag skulle ha vita men dom var helt slut sålda i New Yorks Converse butik tyvärr men det funkar helt klart med rosa! :D

Färgade också håret i går. Det blev lite koppar brun? med orange röda slingor? :P ääh jag vet inte men är nöjd iaf. Nu ska jag bara boka en dag hos frissan. Har låångt hår nu! :bigeyes: men ska nog inte klippa så mycket då men!
(Bilder kommer på mitt hår).

Gissa vad min mobil är typ paj nu.. i gen :tired: Blev knuffad lite i skolan och tappa den! Så nu e skärmen typ cp! Men det löser sig jag tror jag får en ny mobil!! :love: (Om inte min bror sabbar allt och kommer på något sätt att laga den). #suck# Men man kan ju hoppas!
ahho.. dagen har rullat på.. vart sådär men i morgon är det bild!! Yeeey! :D

♥  ♥  ♥  ♥  ♥   ♥CONVERSE♥   ♥   ♥    ♥  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer