Hej Bloggen! Är ute med lady efter att kom...

dsc08986 (MMS)

Hej Bloggen! Är ute med lady efter att kommit hem med bussen. Idag är jag trött men jag har sysslor att göra! Jag måste klippa trädgården,städa mitt rum,bädda, ta hand om kläder-.- jag orkar inte men det måste göras..aja om jag hinner bli klar med allt vid 7 så hinner jag kanske hänga med några kompisar. Haha nu känner jag att jag typ klagar massor men aja..hihi^^ Jag funderar iaf på att börja rida. Det skulle va så kul om jag red med en kompis också! En som heter polly kanske skulle börja rida. Asså jag är inte så desperat av och ha en kompis för att göra något om ni förstår vad jag menar men visst är det roligare med en kompis ^_^ Har en kompis som har två hästar så jag ska fråga om jag inte kan få rida lite på deras hästar. Men nu är det visst mat så.. Ha det Gött byee!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer