ff lördag!

Häy sötnosar!
Sorry för att jag inte bloggat under dagen nu men jag har haft fullt upp. Hemma själv med bror min. för mamma och pappa är på fest. Vi har nyss kollat på jackass. Den var rolig och bra men ibland blev det lite för äkligt. Det är ett tips men inte för känsliga hihi ^^
I morgon tar jag konfirmation. Det är så spännande och roligt att de nästan känns som min födelsedag i morgon! Kommer få massa pengar,smycken jaa gaah massor! Går inte beskriva min upprymdhet! ^o^  Jag tror inte jag hinner med nått inlägg i morgon men om inte så gör jag ett dan där på men ni får ha en super lördag kväll/natt? x3
Hugs & Kisses // Danni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer