Paket!

Heellu!! ^D^
Här är en jätte gla Danni! Öppnade nyss paketet som jag har hämtat och gissa vad som var i...
Mitt mobil skal från www.Fokiwa.se! yaay! Jag är så glad. Den blev dock inte lika snygg som på IPhone(bilden) för att jag har större kamera och mina högtalare där så det blir ju ett hål där.. Men det är as snyggt ändå! ^-^
Vissa tycker inte det är snyggt med så mycket grejer på en mobil och alla tycker ju olika! Visst? Men jag tycker det är super fint! Tycker ni?! KOMENTERA!<3

PS. för er som vill va kawaii och inte visste.. stylade,glittriga mobiler är ett måste i den japanska modestilen kawaii! ;)<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sjukt snyggt, älskart! <3

Puss föresten :* <3

2011-10-21 @ 15:54:23
URL: http://jennywiden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer