Några rader från lilla mig ♥

Hello Jelly beans 彡‬(✿^ ω ^)/
Sorry för den kassa uppdateringen.. men jag har nyss börjat skolan och har bara inte tagit mig tid till att blogga! Men nu ska jag försöka att uppdatera lite bättre (Y) 
 
Om videon - Rundtur i mitt hus:
Blev tyvärr lite mörkt i vissa rum och så och funderar på att uppdatera videon till en på dagen ist XD eller ni kanske inte bryr er? ^__^ Mig kvittar det iaf. Ni får kommentera vad ni tycker ♥ 
(och bara som ni vet så har jag inte med alla rum i huset som min brors rum som jag inte fick filma och heller inte gäst ''lägenheten'' i källaren.)
 
Övrigt:
Jag ligger i skrivandets stund i min säng och ska strax fortsätta att plugga :3 
Startar med en mjukstart med en lätt biologi läxa om hjärnan och en tyska läxa. 
 
Nu ska plugga på såå vi ses snart här på bloggen! chaao~ ♥♥
(Bild: min rosa Vaio dator)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer