Pocky ♥

Hello Mina-san! (。◕ ‿ ◕。) 
Sitter i skrivandets stund vid datorn och äter pocky! 
Fick 3pockypaket av min bästis Mandiz ♥♥ tack så myycket~
 
Helg i morgon! Skönt det ♥ Dagarna rullar på ganska snabbt ..tycker jag iaf (。・ω・。'') Är nu 18 dagar (med denna) kvar tills jag åker till London! Och så ska jag till ChinaTown~~ 
 
Funderar på om jag ska börja med tävligar ? C: Bara om det blir lite fler läsare så ska jag nog sätta i gång med både videoinlägg och tävligar..eller vad tycker ni? 
 
 
(Pockypaketen) 
 
Nu har jag varit duktig med pluggandet så nu ska jag gå och krypa ned framför en film tror jag ^__^
Sweet dreams ♥ // KawaiiDanni

Kommentarer
Postat av: Nanaki Kaw~

om nom nom! Gud vad jag blev sugen på Pocky nu!~ ^_^

2012-08-30 @ 22:26:19
URL: http://nanakikaw.blogspot.com
Postat av: Sanne

Gott :D

2012-09-05 @ 07:53:50
URL: http://wronginalltherightways.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer