Natti ♥

Helluuw! (^w^) 
Känns som en evighet sen jag gjorde ett ''riktigt'' inlägg.
Jag har iaf haft en toppen jul med min familj och vänner.  Fick en locktång,massor av pengar,en påse av mitt favorit te,rökelse,en kofta från fokiwa,armband,örhängen och godis. Så jag är jätte nöjd med min jul. 
Har ni haft en bra jul? 
 
I morgon är det nyår. Bara jag som tycker att 2012 har gått jätte fort? Nyår firar jag med några underbara vänner och det kommer nog bki jätte kul. Jag hoppas verkligen att vädret inte sviker mig för jag har köpt flygande lyktor och raketer men det verkar som att det kommer bli blåsigt och regnigt.  
 
Nu ska jag nog se på lite anime och sedan sova ^___^ Natti ♥ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer