Otursdag?

God morgon alla söta läsare! (^-^) 
Jag sitter här i mitt kök framför datorn. Jag har missat bussen och skulle då åka med min bror men då startar inte bilen! Vad ska man säga? 
Men jag får helt enkelt åka sena bussen. 
 
Som jag skrev så skulle jag ju åka till ullared men det blev inget med det pågrund av all den snö som var,men jag och mamma ska nog ta oss en sväng när det är bättre väder.Fick en kommentar om att göra en video om vad jag köpt i ullared men jag lovar er en video när jag åker dit en annan dag. 
 Men vi åkte och shoppade lite i Skövde där det var mindre snö. Det blev inte så mycket men jag köpte 16 st galjar,halsduk,vantar och en väska som jag kommer lägga upp här på bloggen senare under dagen. 
 
Nu snart ska jag gå till bussen så mata ne! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer