Moshi moshi!

Moshi moshi! ^__^

..wao det var länge sedan man skrev  >__<

Kom nyss hem från skolan och jag kan säga att dagen har vart super. Känner mej så glad,social och lycklig haha!

Jag ska inte tråka ut er med att berätta detalj för detalj hur skolan var men ja..ni får nöja er med bra! ^^

 

Bestämmer här med att jag ska börja med veckans japanska ord.

Så varje Torsdag ska jag lära er ett japanskt ord/mening!

 

Har glömt att berätta om i lördags! Typiskt klantiga mej.. Jag åt sushi,kollade i affärer och shoppade! Jag köpte inte så jätte mycket men jag köpte skor,pocky och indrotts kläder så bara ''nödvändiga'' saker! ^^ Tihi

Jag har taekwondo i dag men trots mitt tränigs behov så känner jag mej förtrött för att träna!! Men jag får se hur det blir.. Mata ne!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer