Ben&Jerry's & Filmmys ♡

Moshi moshi! '' \(◕‿◕✿)  
Dagen har gått fort idag.. Jag började dagen med att äta lite frukost,fixa mej lite lätt och sedan begav jag mej ut och klippte gräset! Det var jätte varmt så jag höll på att få värmeslag men som tur hade jag med mej min rosa vattenflaska (‐^▽^‐)Tihi. Så det gick bra.. tills det helt plöttsligt började regna! Nä men det var bara lite dugg tänkte jag och fortsatte.. men bara efter några meter började det verkligen ös regna!! Så jag sprang in med gräsklipparen och allt och bara på några sekunder var hela jag genom blöt. 
Jag fick gå hem och byta käder och jag kunde helt enkelt inte avsluta klippningen av gräset för det regnade fortfarande och gräsret var jätte blött. 
 
 
Sedan jag kom hem har jag ätit lite mat och efter det åkte jag till ica med min bror och vi köpte en varsin Ben & Jerry's  ♡ Som jag nu sitter och äter till en av de nyaste Beck filmerna Tihi ^ww^
Ha en underbar kväll, Chuu  ♡ ♡ // KawaiiDanni
(Bild: En av de godaste glassarna i världen & Min nyaa rosa dator ^///^ kawaaaii~ )
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer