Borta bra men hemma bäst!

God kväll ^ww^ 
Kom hem från konventet för någon timme sedan (För er som inte vet så har jag varit på Närcon i 4 dagar).Har haft super kul och jag har fått många underbara vänner :3 Saknar dem redan <3 
 
Köpte även lite söta grejer där. Jag köpte linser(blåa cirkellinser,bruna cirkellinser och röda linser) , super söt plånbok, lösögonfansar, Ouran High School Host Club DVD, Usamimi och en super söt liten Rilakuma >33< 
 
Jag ska snart gå och vila lite men innan jag gör det vill jag passa på och ta upp en grej angående en kommentar!
Jag har fått en förfrågan om att visa hur mitt rum/hus ser ut och undrar om det är något intresse för andra? :3 
Skulle bli jätte glad om ni kommenterar ett ja eller ett nej ^-^ 
 
Nu ska jag krypa ned i min säng och titta på lite Ouran High School Host Club ^__^ 
Ha en trevlig kväll // En trött Danni 

Kommentarer
Postat av: elsa

jaaa!

Svar: Jaa vad kul! :3 Då kommer det förmodligen upp en video här på bloggen snart. Tack för att du kommenterade ^3^ Kram
Daniela

2012-07-29 @ 21:02:28
Postat av: Malin<3

jag skulle med åkt på närcon men fick inte för mina föräldrar :C ! vill jeeette gärna se hur du bor<33

Svar: Naaw tråkigt att höra :c <3Men vad kul! Då kommer det förmodligen upp en video här på bloggen snart ^D^
Tack för att du kommenterade ^3^ Kram
Daniela

2012-07-29 @ 22:04:52
Postat av: Tova

ja vill se hur du bor ^-^

Svar: Okey vad kul! :3 Tack för din kommentar
Daniela

2012-07-30 @ 11:08:22
Postat av: dokochi

heej jag började precis läsa din blogg och ÄLSKAR den jag bara undrar var köper du dina linser älskar dom <3 ^0^ kolla järna min blogg^^ jag kommer följa dig

Svar: Hey ^w^<3 åå jag blir så varm i hela kroppen när jag läste det här! Tack det betyder mkt!
Jag har just nu 3 par linser: Blåa och bruna cirkellinser - 200kr tecknikmagasinet, röda vanliga linser - köpte jag på ett konvent och jag kommer tyvärr inte ihåg vad de kostade :C
Sedan har jag haft ett par gråblåa cirkellinser från kawaiishop
som råkade gå sönder (klämde dom i linsbehållaren) så de var jag tvungen att slänga.
Tack för din kommentar jag jag lovar att kolla in din blogg också ;3
Daniela

2012-07-31 @ 22:00:03
URL: http://dokochi.blogspot.com
Postat av: Jenny

hallå där skitunge.
Jo men skulle vara underbart att se ditt rum, har nämligen aldrig sett det..
Skulle också vara härligt att se dig snart igen.
Pussar och kraamisar ♥

Svar: Halloj där din mupp! Haha aa XD Nämen det kommer nog en video så då får du se mitt rum..igen XD
jaa vi måste träffas innan skolan! :C
Puss och kraam~ ♥
Daniela

2012-08-03 @ 19:14:17
URL: http://jennywiden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer