Svar på frågestund~

Heey~ ^__^
Skulle ha svarat på alla frågor i i går (för typ 1-2 timmar sedan xD )
Men här kommer frågor och svar till det!
 
Använder du cirkellinser? Isådanafall, vart har du köpt dom? :) 
Svar: Ja jag använder cirkellinser ibland :3 Jag använder Angel grey som jag har köpt på kawaiishop.

När började du intresera dig för Japan? Varför/hur?
Svar: Jag började att intresera mej av japan för ungefär 1 ½ år sedan när jag hittade en sida i en tidnig som var om bloggerskan foki. De tipsade om kläder som jag föll för totalt och sökte därför vidare på google. Detta utvecklades till ett jätte intresse av japan :) Så jag har att tacka både foki och de som skrev artikeln!

Vilka bloggar läser du?  
Svar: Jag är inte så jätte duktig på att läsa andras bloggar måste jag säga men när jag har riktigt tråkigt brukar jag läsa mina kompisars bloggar och även folk som bloggar om japan,gyaru osv.  ^-^ Det är viktigt att hitta inspiration! 

Favorit affär?
Svar: Jag brukar inte handla av de svenska affärerna utan jag handlar hem asiatiska kläder från mängder av sidor på nätet :3 Mina favoriter är nog www.talkingclothes.se och kumimakiko.com


Hur ser din mobil och skal ut?
Svar: Jag har en samsung galaxy s3 och har just nu bara ett htc legend skal från fokiwa(Pink Princess) . Men jag planerar att köpa ett nytt skal till min nuvarande samsung ^ww^

Vad har du för plagg från Fokiwa?
Svar: Jag har tunika som heter Dance Princess som jag skrev om 3 inlägg tillbaka? och en vit klännig som heter Snow White! ^-^

Hur såg din skolavslutnings outfit ut? ^^
Svar: Jaa det blev aldrig en bild på det men jag hade på mig min Snow White klännig från fokiwa, ett halsband med ett förstoringsglas liknande utseende, fjäderörhängen , lösnaglar , ballerina skor, låckat hår och en hatt som jag tyvärr glömde hemma ^ww^ 
 
Kan inte du göra ett videoinlägg snart!? :D
Svar: jo snart borde det komma tycker jag ^_^ Min cam är inte så bra och jag funderar på att vänta lite till tills jag har nått vettigt att säga haha xD 
 
Hoppas svaren duger för jag sitter uppe mitt i natten och är jätte trött för jag har jobbat hela dagen i dag ^__^ Men nu ska jag sova för i morgon väntar arbete igen ^__^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer