No time

Helluw! ^__^

Asså förlåt men jag är upptagen och har inte så mycket tid till bloggen men jag lovar och svär snart blir det ordning och reda! Snart kommer iaf mitt första video inlägg ut.. men det har jag sagt länge tihi ^///^

 

I dag fyller min goa bror 18år och vi har firat detta med fika och presenter. Nu har han åkt ut till stan med kompisarna. Nu funderar jag lite på vad man ska hitta på. :3

Några förslag? Lägga upp mer inlägg kanske?

ÅÅ jag glömde berätta! Min mobil är ju trasig som jag berättat och nu är en Samsung galaxy s3 på väg hem till mej. Den är nysläppt så det är lite tid kvar tills den är i min hand. Jag längtar spänt!

Kram kram // KawaiiDanni

Har inga bra bilder just nu så denna får duga ^__^ Bättre änn inget

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer