hemma♥

Hejsan alla söta läsare.
Jag ber ursäkt för den dåliga uppdateringen.
Dessa dagar nu under höstlovet har tillbringats tillsammans med min sjukt underbara cosplaygrupp (abowloframenpro) men i dag var det tyvärr dags att vinka av dem en efter en på stationen ;_;
Man kunde tänka sig att höstlovet inte kunde bli något bättre men de blir ännu bättre för i morgon kommer ett par söta tjejer hit på tjejkväll ♡ De blir skräckfilmer och massa annat roligt.

Just nu ligger jag i soffan och njuter av att få va hemma igen. Snart kommer min söta bästis hit och vi ska äta lite pizza och ha det mysigt.

puss och kram på er alla söta och hoppas ni har ett trevligt höstlov ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer