Min sötnos ♥

Hello Cutiepies!~ 
Ledsen för den super dåliga uppdateringen. Har bara inte haft nån inspiartion på den senaste tiden men nu tror jag att jag e på g igen.Har prao nu underveckan på en smyckes affär och det är jätte kul :3 Skönt att slippa skolan för ett tag också hehe. ^^' 
Har varit en ganska skön dag.. Jag och min bror var tidigare sugna på att va lite onyttiga så vi tog bilen till donken och tog oss en varsin glass omnom (^w^).
 
Nu sitter jag framför datorn och funderar på att ta något att äta. Hade tänkt att duscha vovven men det gick inte,för jag hade inget hundschampoo :/ 
 
Min sötnos : Lucky ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer