Teater, sallad och plugg

Helluw (。・ω・)ノ゙
Jag sitter just nu och pluggar lite. Jag bestämde mig för att ta en liten pause och slänga in ett litet inlägg om dagen.
Jag hade sovmorgon idag eftersom alla 9:or i min skola skulle kolla på teatergrupp som spela upp en teater om barn som har det svårt hemma eller hur man ska säga att den handla om. Den började vid 10 så alla fick sovmorgon.
Efter det så stack vi och åt lite mat på restaurang. Jag tog en jätte god sallad och ett glas fanta.



Sedan åkte vi upp till skolan igen för att avsluta dagen med matte och hemkunskap. Jag och Fia bakade jätte smarriga morotsmuffins och sen tog jag bussen hem.
Nu blir det att plugga på två läxor och ett prov. Sedan bara slappa i soffan eller framför datorn haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer