Bye bye 2013!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Jag har gjort massor av saker jag aldrig har gjort förut.

Hur har ditt 2013 varit? - Jag tycker det har varit ett bra år. Speciellt här och nu. Allt är snudd på perfekt!

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? - Jag tror att 2014 kommer bli bättre ^-^ Det får jag iaf hoppas på! 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? -  Har inget speciellt datum men det är massor av minnen som jag aldrig vill glömma. 

Vad är din största framgång 2013? - Jag har mött en massor av människor som har förändrat mitt liv. Jag älskar dem till döds. 

Bästa köpet? - Bästa köpet är mina flower headbands och min nya kamera. 

Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder, mat och skit haha! 

Gjorde någonting dig riktigt glad? - Alla människor som har kommit och gått under 2013 har gjort mig riktigt glad.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? - Alla Lana Del Rey låtar och även Bridys låtar.

Vem har du umgåts med mest? -  Många men har ju spederat nästan alla mina vardagar tillsammans med Manda. Vi bor ju ihop och träffas varje dag nästan. 

Bästa minnet från 2013? - Tror det var när jag flyttade hem ifrån eller några goa minnen från de första dagarna i 1:an.

Har du haft ett förhållande under 2013? - nej

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? - ja men kommer inte på 

Vad önskar du att du gjort mer? - Pluggat mer

Vad önskar du att du gjort mindre? - Stressat och haft ångest

Favoritprogram på tv? - vet inte

Största musikaliska upptäckten?- whut? OwO''

Vad gjorde du på din födelsedag? - Hängde med familjen

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? - Ja det finns det verkligen. 

Vad fick dig att må bra? - Alla underbara männsikor.

Vem saknade du? - två speciella personer men inget jag vill skriva här. 

De bästa nya människorna du träffade? - Fanny,  Ida , Marlene, Josse, Matilda, Linnea osv. 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? - Fortsätta att kämpa, va dig själv och försök att börja med att ta hand om dig själv. Be happy! ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer