smått och gott ~♥

helluw ^ - ^hehe dålig uppdatering på bloggen de senaste dagarna. Jag har inte funnit någon motivation så jag har helt enkelt inte haft någon lust att blogga. ^ ^ Men nu blir det andra bullar här på bloggen! Den 28 är det nämligen 2år på bloggen! Jag får se vad jag ska hitta på åt er. Jag har gott om tid på mig att tänka ut något att göra men skriv mer än gärna en kommentar om vad ni skulle vilja se här på bloggen den 28. Skolan har ju börjat igen. Det är jobbigt att gå upp på morgonen men annars är det okej. Hur har ni sötisar i skolan? Jag hoppas ni har det bra och att ni är utvilade efter lovet. Ja, dagen har varit bra annars. Hade hemkunskap i skolan och gjorde en fruktsallad > w < väldigt enkelt men god. Min fruktsallad♥ Nu måste jag sova för att jag ska kunna orka upp i morgon så natti natti och glöm inte att kommentera! ~

Kommentarer
Postat av: B ;)

Inte för att vara den som är den, men blir den inte "bara" 2 år? O.o För om du startade den i 2011 så fyllde den ju 1 år i januari 2012 så då borde det väl bli 2 nu? :)

Svar: SV: Jo jag märkte det senare att jag hade tänkt lite galet men har inte orkat ändra :3 men tack för att du sa nått (Y)
Daniela

2013-01-29 @ 16:18:40

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer