En riktigt bra dag!

Good evning jelly beans!(^ω^)♡


Idag har det varit en riktigt bra dag! Började dagen med en god frukost och att träna så svetten rann. Så jag kommer nog få träningsvärk i morgon haha.
Efter träningen så stack jag och min bror iväg till farmor och fikade på lite glass. Sedan hängde jag hemma en stund och nörda lite dator för att sedan åka och äta pizza med mamma, pappa och farmor! ♡
Nu har jag bara suttit och nördat bloggen ett tag som ni säkert märkt. Har ändrat lite småsaker som jag störde mig på. Har tänkt att jag ska fixa en ny design och allt någon dag med.
Igår så övningskörde jag för första gången! Super kul och det gick jätte bra! ^-^ Vill bara tillbaks bakom ratten och lära mig mer haha. Meb det får bli i morgon för nu ska jag se på en film och mysa lite!~
Lot's of love ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer