Om Närcon och så

Moshi moshi ^-^
Åå vad skönt det är att vara tillbaka!
Närcon var helt underbart och helt klart mitt bästa konvent! Jag har fått massor av nya vänner, träffat ''internet kompisar'' och har även träffat folk jag alltid drömt om att träffa (mina så kallade ''idoler'').
Jag träffade Jözz och några andra från cosplay gruppen FarbrorEstersPojkar , fashionsquid och det bästa av allt.. jag träffade en person som har inspirerat mig så sjukt mycket! Jag träffade ingen mindre än Cosma-Shanti (princesstrashcan). Vi pratade massor och jag snodde två kramar! ( ´ ▽ ` )ノ Så jag är hur nöj som helst!
Så eftersom hon är så söt och snäll så ska hon va dagens inspo!
~Bilden länkar till hennes tumblr~
Jag köpte även lite söta saker som jag tänker visa i ett annat inlägg snart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer