♡ Morgon promenad och lite annat ♡

Ohayo Gozaimasu ♥
Har nyss varit ute på en 5km morgon promenad med mammi och hunden.

Förlåt för att jag inte varit så jätte aktiv de senaste dagarna. Har massor att skriva om men jag har inte haft så mycket tid för att göra ordentliga inlägg. Men jag ska sätta mig ned och göra lite inlägg åt er!

Har ju fyllt 16år! Födelsedagen var jätte bra och jag är jätte nöjd. Fick massor av pengar och ett par awsome skor som jag har tänkt visa i ett annat inlägg.

Har även varit på handledar kurs på körskolan. Det gick jätte bra och nu är det bara helsokontrollen och sen är det bara att tuta och köra! ♥ *känner mig jätte pepp*




Men nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig! Så bye bye så länge~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer