På tåget ♥

Helluw jelly beans ^-^
Sitter just nu på tåget in mot stan. Dock är jag totalt osminkad och har lite blött och självlockigt hår > w < Kan inte beskriva med ord hur snygg jag känner mig. Det blev stressigt och jag höll på att missa tåget men jag lyckades hinna med tåget.. är ful men jag kom i tid!
Jag ska hur som helst spendera natten hos min kompis Fia. Vi har friluftsdag i morgon och får därför sovmorgon så min ända chans att komma in och få sovmorgon var att sova där.




De har ju varit studiedagar för mig och vissa andra i måndags och tisdags. Jag var och shoppade lite med Manda och jag ska försöka lägga upp ett inlägg på vad jag köpt så fort jag har tid ♥ Ha det nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer