Svar på kommentar - Sitter och fikar

 
Svar: Tyvärr så köpte jag bara en grej denna gången ^-^ haha så jag tror det skulle bli en ganska kort och onödig video eller haul som jag tror man kallar det. Så det får bli en bild denna gången. Men nästa gång jag shoppar mycket kan jag göra en video! Här kommer en bild på vad jag köpt: 
 
Jag köpte sminkborttagning eftersom min nästan var slut. Jag har aldrig köpt denna förut men jag prövade den i går och den var faktiskt rätt så bra! Vissa sminkbortagnings produkter har sin tendens att torka ut ansiktet men den här gör både rent och återuppfuktar ansiktet. Vilket är väldigt bra för min del eftersom jag har en väldigt känslig hud som lätt blir torr (särskilt på vintern). 
Det blev inte så mycket köpt den här gången men jag ska nog ta och klicka hem nått på internett snart så då kanske jag får möjligheten att göra en video.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer