Jag har tråkigt såååå....

 

 

Lovar du att vara ärlig?: Hai

Du heter: Daniela

Smeknamn: Danni eller Danni-Chan

Låt just nu:  Bigbang - Badboy 

Om du röker: Nope

Beroende av: Shopping,söta saker och kramar! 

Favoritkaraktär(er) i bok/film/serie?: Tate och Violette i American Horror Story! Ship them so hard! 

Vem behöver du mest just nu:  Miss my sis .. so yes 

Vad tror folk om dig: Jag vet inte :<

Stämmer det: uhm

Vad får du oftast komplimanger för: Mina kläder och mitt hår 

Vad säger du för att imponera på någon: vet inte >w<

Hur imponerar man på dig: Jag gillar när folk är utåtriktade och prat glada.. och kanske något gemensamt intresse

Brukar du skratta för dig själv? Hahahah neeeej >w< . . . (jo)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Okej vad bra :) Skönt att du fick frys då

Vilken är din favoritmålning? Gillar alla Angnes Cecile's målningar 

Vart bor du: M-stad

Trivs du där: Antar det

Festar du mycket: Hahah nej

Vad har du för mobiloperatör: Telenor

Är du allergisk mot något: Nope

Nästa mål i ditt liv: Japan

Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Daniela'' eller ''Helluuuuww'' 

Vem ringde du senast: Pappaa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Okey men då börjar jag packa så länge.. bla bal bal hej då"

Antal sömntimmar i natt: 7-8 timmar maybe

Sov du ensam: Yes

Tycker du om din pappa: Ofc :33

Brukar du komma i tid: För det mesta

När mår du bra: När jag är med vänner eller familj eller är glad över något speciellt

När blev du fotad senast: Igår

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vit eller rosa

Vad tycker du om fötter: Inte min favvo kroppsdel 

Är du smart: Beror på C: 

Är du aktiv i skolan: Ja 

Vem/vilka saknar du just nu:  Min syster, hennes familj, mormor, kompisar 

Favoritdryck på morgonen: Vatten 

Rakar du benen: Haai 

När brukar du gå och lägga dig: Mellan 21 - 22 tiden C: 

Är du blyg: Ibland .. ibland inte 

Sysslar du med någon idrott: Nepp..tränar hemma .. 4ever alone

Vill du hellre ha mail än brev: Bräääv är rooligt! 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: . . . neeee 

Har du spytt offentligt: Njaaa… har spytt hos frisören en gång men då var vi ensamma där.. så nej 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vara kille … yes...

Använder du stjärnor eller kajal: Stjärnor??

Vem/vilka betyder mest i ditt liv?: Familjen och vännerna ofc! 

Är du bortskämd: Nee det kan jag inte säga att jag är 

Vad har du gjort idag? Sovit, ätit… dator

Vad skulle du vilja göra? Åka ut på äventyr… ist för att ligga trött i sängen

Vad vill du ha just nu? En kram.. pengar också tack

Vad brukar du göra på helgerna? Sova , va med kompisar / familjen

Vad stod det i ditt senast skickade sms? Okidoki CC: 

Vad vill du helst höra av din pojk/flickvän? -

Vad skulle du vilja ändra på med dig själv? Jag är inte tjock men jag skulle ändå vilja ha smalare ben C: 

Vad faller du för hos en kille/tjej? Personligheten i sig C: 

Vad är kärlek för dig? En stark känsla man känner för något eller någon och det är något man inte kan klara sig utan. 

Är du singel? Hai 

Är du svartsjuk av dig? Nej 

Är du ofta sjuk? Ja 

Är du glad just nu? Ja

Är du oskuld? No need 4 u 2 know

Är du helsvensk? Ja

Är du kär? Nepp

Är du en romantiker? Ja haha 

Är du känslig? Lite kanske .. beror på

När kysste du någon senast? nån gång i Februari tror jag det va 

När fick du senaste ett sms? Nydligen

När skrev någon senast åt dig på fbchatten? Igår

När blev du senast puffad? Igår

När ska du gå och sova idag? När jag är trött

När åt du senast? några timmar sedan

När vill du skaffa barn? Haha vet inte men om ett bra tag! 

Vem umgicks du med senast? Jossefin och Max i går efter skolan i väntan på tåg

Vem krama du senast? Mamma

Vem vill du träffa just nu? Sis 

Vem ska du träffa imorgon? Vet inte

Vem skulle du ta med dig till en öde ö? Någon som är bra på överlevnad och är trevlig

Vilken film såg du senast? Family Addams

Vilken låt har fastnat i ditt huvud? Har ingen låt på hjärnan

Vilken årstid är den bästa? Sommar

Vilken film minns du från barndomen? Pippi på de sju haven! 

Vilken hand skriver du med, höger eller vänster? Höger 

Vilken siffra är ditt turnummer? 7 och 5 .. i think

Vilken månad fyller du år i? Junii

Vilken festival ska du på i sommar? Ingen

Vilken festival var du på förra sommaren? Närcon .. om det räknas.. töreboda festivalen också

Har du haft sex med någon som är över tio år äldre? Neeeej

Har du varit utomlands? Yes

Har du kysst någon riktigt ful? Hai = - = 

Har du något husdjur? Yes

Har du varit kär i en nära vän? Nä 

Har du blivit dumpad någonting? Nope

Har du blivit dumpad efter sex? No

Har du blivit sårad på sistone? No

Har du bra betyg? I think so 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer