Kalas och lägenhet!

Helluw jelly beans! (⌒‐⌒)
Ja, då var helgen slut. Helgen har varit riktigt bra och nu hoppas jag på en riktigt bra vecka och månad! ♡Jag har just ladat hemma efter att ha varit på 50års kalas för min morbror och jag mår nu illa av de onödiga kakorna och den ännu onödiga tårtbiten! Aja..snygg och god var den iaf som ni ser↓
 
Idag var jag också och fixa lite i lägenheten för i morgon flyttar jag. Fick en kommentar om vart jag ska flytta.. Jag ska inte flytta jätte långt (*^ω^*) Ska bara flytta in i en lägenhet som ligger mer in i stan så jag kan ta mig till tåget lättare. Men sen om ett år när jag går i 2:an så har jag planer på att bosätta mig i Lidköping! Känns både jobbigt och super bra med att flytta hemifrån.. Jag har ju aldrig flyttat förut och nu ska jag helt plötsligt stå på egna ben! Fast jag har ju såklart mer bra känslor än dåliga tahaa! (≧∇≦)♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer