Mode för killar

Här på bloggen så handlar det mycket om mode! Men modet är väldigt inriktat på tjejer, eftersom jag är en själv. Men nu tänkte jag visa lite vad jag gillar för mode på killar! Here we go! 
Som ni ser så är det väldigt mycket skjortor, långa rockar, kostymskor och att vika upp byxkanten (eller ha kortare byxben) tycker jag väldigt mycket om! Jag gillar när killar har en uppklädd vardagsstil eller hur jag ska uttrycka det. Men ni fattar nog vad jag menar. Svenska killar borde inte vara så rädda för att bära skjorta osv. Det är sjukt snyggt! För att mer konkret förstå vad jag menar så kan ni kolla in denna killen: Ivan Chang . Älskar hans stil jätte mycket. Det finns ju andra stilar jag gillar också, denna är bara en av dem.
Mata ne! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer