Home Is Where Your Heart Is

Hello Cutiepies!
Är nu påväg hem till Lidköping. Jag har haft en underbar helg i byhålan. Det är när man verkligen har flyttat som man märker hur vackert, underbart och mysigt det är här. Även om Lidköping är fantastiskt, så känns det så tryggt där på något sätt. 
Men nu är det dags för skolan igen! Rå plugga och sedan hem igen på torsdag. Är ledig både torsdag och fredag, eftersom jag ska vara hundvakt åt mamma och pappa. De ska till London och jobba (och antagligen gotta sig). Jag kunde följt med men jag vill spara mina pengar för Japan. #fight 
Skriver kanske mer när jag kommer hem. Fick nämligen sms om att min box har kommit. Så då kommer jag ha internet igen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer