1 vecka kvar!


God morgon! ♡ 
Jag kom hem till lägenheten i Lidköping för ca 1 timme sedan. Jag har varit hemma hos mamma och pappa i helgen, och varit tillsammans med pojkvännen. Vi såg The Hobbit på bio och hade det super mysigt. 
Jag vill verkligen att det ska bli jullov nu så att jag kan vara hemma och mysa med familjen! 
Som tur är så är det bara denna veckan kvar, och på lördagen åker jag, Emil och två kompisar till Liseberg Vinter! Ska bli så kul! 
Nu ska jag nog bege mig till skolan.
Puss och Kram 

Kommentarer
Postat av: Emil

Åå va fin bild älskling ❤️
Ska bli skit kul!

Svar: <3
Daniela Andersson

2014-12-16 @ 14:53:09

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer