2014 list!

 
 Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag har gjort massor som jag aldrig gjort förut detta år. En av de sakerna var att se Suicide Silence! Vilket var, som ni säkert förstår..awsome! 

Har du några nyårslöften?


Jag skippar nog löften om att inte äta onyttigt, inte göra det och inte göra det..för vi alla vet att det kommer att brytas förr eller senare, eller hur? ;) 

Men om jag ska lova mig något så ska jag nog lova mig:

Att ta hand om mig själv, följa mitt hjärta och att försöka vara lite mindre stressad över precis allt, haha! #utbränd

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej haha! 

Vilka länder besökte du?

Har tyvärr inte besökt något annat land iår. Blir mer resor till 2015! Jag, min pojkvän och familjen åker till London i vår bland annat. 

Vilka datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?

Några få av många:
20 Juni - Midsommar med härligt folk

23 Juni - Suicide Silence

24 Juni - Fyllde 17år

13 Juli - Flyttade till Lidköping

23-27 - NÄRCON 

3O Augusti - Blev i hop med Emil

20 November - Svansjön

Vad var din största framgång 2014?
Att jag har utvecklats väldigt mycket som person under detta året, det tycker jagär min största framgång.

Största misstaget?
Många misstag som ej bör nämnas, har självklart gjorts! Men man lär sig så länge man lever! 

 Bästa köpet?

Kommer inte på något, haha!


Vad spenderade du mest pengar på?
Tåg,tåg och tåg!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker har gjort mig riktigt glad detta år, så det var ju lite svårt att svara på! 


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014?

Passenger – Coins In A Fountain

Roo Panes – Tiger Striped Sky

Tristan Prettyman – Back to Home

Suicide Silence – Don't Die

Soreption – Reveal The Unseen

Imminence – Ingle & Sky

 Santigold – My Superman

Lykke Li – I Follow Rivers - The Magician Remix

Lana Del Rey – Old Money


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har haft ett mycket gladare år än tidigare år! 

Vad önskar du att du gjort mer?


Stressat lite mindre 


Blev du kär i år?
Yes! 

Favoritprogram på TV?

Har inte kollat så mycket på TV, men mat program och mode relaterade program har varit en hitt!
Vad gjorde du på din födelsedag 2014?

När klockan slog 0:00 och min födelsedag började så stod jag på en gata i Göteborg medans ett gäng härliga grabbar sjön (skrek) "ja må ha leva". Kom hem, sov, och sedan firades jag av familjen! 
Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
 Kanske skulle jag kunnat varit lite mindre sjuk, men annars är jag hel nöjd! 

Hur skulle du beskriva din stil år 2014?
Jag gillar inte att sätta namn på min "stil" precis, men jag har inspirerats mycket av Sweet Gyaru och märken så som Liz lisa och Ank Rouge

Vem saknade du?


Min kära farfar och morfar

 Den bästa nya personen du träffade?


Emil, helt klart! Han är nu en stor del av mitt liv och jag älskar honom och våra stunder så att det gör ont, haha!

Det var alla frågor från denna listan! Jag hoppas att jag inte har svarat allt för tråkigt på frågorna. Jag gjorde mitt bästa! 

Listan är kopierad från fina Sofia


Kommentarer
Postat av: Emil

Ja älskar dig otroligt mkt, du är bäst 😘❤️

Svar:
Daniela Andersson

2014-12-19 @ 21:18:45

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer