Julklappar

 
En av julklapparna jag fick i år var Too Faced's Chocolate Bar Eye Shadow Collection. 
Jag har önskat mig denna i något som känns evigheter! Nu är den äntligen min! 
Skuggorna är fantastiskt vackra och bra pigmenterade. Det som gör denna produkten ännu mer fantastiskt är att ögonskuggorna innehåller 100% äkta cacao pullver! Ni kan ju gissa vad det luktar, när man öppnar asken! ;) 
 
 
Fick även Too Faced's SweetHeart Perfect Fluch Blush i tonen Candy Glow.
Även denna har stått på min önskelista ett bra tag, så jag blev verkligen jätte glad när jag såg att även denna fanns bland paketen! Asken är underbar, färgerna är underbara, allt är underbart! 
 
Jag fick en Kanin! Visst är den söt?!
Fick den av min pojkvän tillsammans med ett vackert halsband som satt på den här söta lilla kaninen. Jag såg den i en affär en gång och tyckte den var så söt och mjuk. Så det snappade han tydligen upp, haha! Färgerna passa väldigt fint i mitt rum också, så där får han sitta och posera tror jag! 
 
På den söta kaninen, så satt ju ett vackert Halsband.
Blev en ganska dålig bild, men så här ser halsbandet ut! Jag blev verkligen jätte glad! Jag älskar den vackra enkelheten i en vacker diamant i ett hänge. Jag gillar den jätte mycket! ʚ♡⃛ɞ
 
Jag fick även 3KG Cashall Hantlar ! 
Jag hade verkligen inte räknat med att få dessa i present! Träna gör jag ju ofta, så den här presenten passar mig verkligen!Det är synd att de är i svart, men det är ju vad man gör med dem som räknas! 
Super bra present var det i alla fall, och jag är jätte nöjd! 
 
Jag fick även Dry Shampoo! Det är något som jag använder väldigt ofta, så det är ju helt perfekt! 
Jag vill inte tvätta håret allt för ofta, eftersom det torkar ut och sliter på håret. Därför är det bra att ha lite torr shampoo i handväskan. Det är också väldigt bra om man vill ha lite volym i håret. Super bra present! 
 
Jag har några fler små presenter som pengar, trisslotter och konstiga presenter från ett paket spel vi gör varje år. Kändes ganska tråkigt att ha med det så jag skippade det! Men detta är i stort sett vad jag fick i julklapp! ʚ♡⃛ɞ
Det var allt från mig! 
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, så fina klappar! :D Grymt snygga ögonskuggsfärger i paletten också! :)

Svar: Ja, visst är dem fina! :'') Färgerna är helt underbara! Ska bli kul att leka lite med dem och se vad man kan hitta på för fint med dem! ʚ♡⃛ɞ
Daniela Andersson

2014-12-29 @ 13:04:41
URL: http://emmamikaelah.blogg.se
Postat av: Oslofru

Så många härliga bilder! :D

Svar: Tack så mycket! :')
Daniela Andersson

2014-12-29 @ 13:05:41
URL: http://www.oslofru.com
Postat av: Anonym

Romantiska askar! Kan känna chokladdoften:)
Hantlar kan man lacka rosa:)

Svar: ja ^-^Haha, det kanske man kan. De får nog vara svarta dock!
Daniela Andersson

2014-12-29 @ 20:02:15

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer