Packar och städar!

 
Just nu så packar och städara jag som en galning! För i dag, så blev det plötsligt jul lov! ❤ 
Imorgon så åker jag till Liseberg Vinter med Emil, Amanda och Amandas pojkvän Johan. Så det kommer bli en mysig, dubbel dates dag i Göteborg! Jag gissar dock att det kommer vara extremt mycket folk där, med tanke på att det är en Lördag. Haha, men det blir säkert bra ändå! 
På Söndag så kommer mamma och pappa att hämta upp mig här i Lidköping, och sen bär det av hemmåt! 
Nu måste jag verkligen börja packa/städa igen.. 
Ville bara lägga upp något innan dagens slut, så ni har något att läsa! 
God Jul på er! 
 

Kommentarer
Postat av: Chibi (ノ´ヮ´)ノ*:・゚✧

NEJ DU SKÄMTAR ÄR DET DÄR DINA KLÄDER? Aaaaaah those lizlisa shoes<33

Svar: Haha, det är mina( ´∀`)Jaaa ʚ♡⃛ɞ Visst är de vackra!!
Daniela Andersson

2015-01-03 @ 19:27:09
URL: http://chibihimeko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer