Håll tummarna för mig!

Hello guys! 
Dagen har varit väldigt tråkig och väldigt seg. Det har regnat hela dagen och det ända jag har gjort är att sitta vid datorn. Känns som att dagen har blivit helt bort kastad. 
Idag är det 1 juli! Juni har gått så fort, men det har varit en väldigt rolig månad! Massor av äventyr och roligheter. 
Nu ska jag fixa mig för bädden. För i morgon så ska jag och mamma åka till sjukhuset. Jag ska kolla halsen och hjärtat. Vi får se hur det går. Håll tummarna för mig så ses vi i nästa inlägg! 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Ek

Tycker verkligen på m att du har en egen design som inte är som alla andras. Din är så färgglad!
Bra inlägg med fina bilder.
Kolla gärna in på min blogg, kram!

Svar: Tack tack ^-^ Det ska jag göra, kramis!
Daniela Andersson

2014-07-01 @ 22:31:58
URL: http://lovisaek.blogg.se
Postat av: Ida

Så fin blogg du har!

Svar: Tack så mycket! ^-^
Daniela Andersson

2014-07-02 @ 13:55:56
URL: http://alwaysida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer