Detta är vad jag ska göra i morgon:

Japp! Jag ska på Suicide Silence konsär i Göteborg i morgon. Jag har helt glömt bort att tala om det här, jag är ledsen. Haha. Detta kanske kommer som en liten shock för er som inte vet om att metal är en av mina favorit geners i musik. Jag är ju i övrigt ganska så oskyldig i min utsida och metal är så kopplat till svartklädda människor som är aggrisiva och hatar livet. Så ja. Jag för står er om ni får en shock. 
Jag vet inte varför jag inte brukar dela med mig av mitt intresse för denna musik. Det har ju trots allt , precis som Japan varit mitt största intresse i ca 5år nu. Kanske ska börja göra det, eller vad tycker ni?
Vad tycker ni om metal? Har jag något metalhead fan bland mina läsare? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer