Häng med Linnea!

God kväll! ♡ Jag sitter just nu och inviger sommarlovet med min kära vän Linnea! Skolavslutningen var simpel. Vi satt lite i aulan och lyssnade på estet musik och sedan fick vi gå. Lite trisst tycker jag! ^-^ Det blev inget efterhäng med klassen men Linnea följde med mig hem och resten av klassen ska vi träffa en annan dag på grill kväll eller något annat mysigt! Så vad ska ni göra i sommar? Jag har mängder av saker planerade. Jag ska på konsär i Gbg, fylla år, träffa massor av häligt folk, gå på lite roliga fester, grilla, träffa en gammal vän och vara ute på massor av andra äventyr! ♡ Det verkar inte bli något NärCon tyvärr, men det gör inget. Jag kommer ha massor av andra saker att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer