LÄS DETTA - VIKTIGT!

♡ ♡ ♡ Hej igen sötisar! ♡ ♡ ♡ 
Jag behöver verkligen era kommentarer nu! 
Jag har fundert mycket på mitt blogg namn KawaiiDanni. Jag vet inte om det känns så rätt för mig. 
Här nedan så kommer förslag som folk har givit mig + några egna jag har lagt till. Jag skulle verkligen, verkligen uppskatta om ni kunde kommentera vad ni tycker skulle passa bäst för min blogg. Kom gärna med egna förslag.
Jag har planer på att ändra sökdomänet också så det är också därför detta är viktigt! 
♡ ♡ ♡ 
1. KawaiiDanni
2. MilkyTeaBunny
3. MilkTeaBunny
4.MilkyTeaPop
5.CarnevalBunny
6.CarnevalHime
7.CarnevalDanni
8.MilkyCarnevalPop
9.TeaBunny
10. TeaTimeBunny
11.SweetBunny
12.SweetBunnyPop
13.DanniBunnyDays
14.HimeBunny
15.MilkyRosePop
16.SweetCandyBun
17.MilkyBlossomBunny
18.Danni-Chan's
19. DanniHimeBunny
20. BabyDollDanni
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar 20.

2014-06-06 @ 18:52:01

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer