Let's do this guys!

Hello mina-san!
Jag har blivit förfrågad om att göra detta inlägg. Jag tvekade lite eftersom jag är ganska emot inlägg åt det negativa hållet..men let's do this guys! 
Saker jag ogillar i bloggvärlden:
* Elaka kommentarer - Jag tycker att alla ska försöka sprida glädje och en vacker gemenskap ist! ^-^ Ta hand om varandra!
* Dryga bloggare -  Bloggare som inte svarar på kommentarer tex. Det är inte så svårt att svara på dem. Jag är säker på att personen blir glad! Jag tycker iaf en läsare förtjänar svar i alla lägen. Det är ju trots allt de som läser ens blogg varje dag och jag iaf tänker därför behandla dem med kärlek och respekt! (OBS! elaka kommentarer bör hamna i soptunnan).
* Bloggstress - Denna ständiga kamp att vara bäst. Vem som börja med vad, vem som har flest läsare och vem som har snyggast header. Det ska vara roligt att blogga och om alla slutar att vara så avundsjuka på varandra och göra allt till en tävling, så skulle det kunna vara roligt för alla. ^_^
 
Tack mina söta läsare för att ni läser min blogg! Även om ni sällan kommenterar så är jag så sjukt glad att ni läser och att ni ökar mer och mer! Kärlek till er alla! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer