Shabby Chic Christmas

 
Nästan alla säger till mig, "Daniela, jag tror du gillar ljusa färger lite för mycket". Haha, jag älskar ljusa färger! Jag älskar när nästan allt är vitt, gammalt och har en liten prinsessig touch! 
Jag kan tycka att andra som har starka färger hemma, har det super snyggt! Men när det kommer till mig, så hamnar det alltid åt det ljusa och bleka hållet. 
Vad tycker ni om detta? Är du någon som gillar att gå åt ljusare färger eller är du den färgsprakande typen? Kul att veta vad mina kära läsare har för inrednings smak! ;) 
ʚ♡⃛ɞ
Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ljust romantiskt

2014-11-19 @ 17:42:18

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer