Troja, Herkules och allt sånt där

 
 
Detta är vad jag sysslar med just nu. Jag har ett grupparbete om Antiken i Svenskan som jag håller på att plugga inför. Inget ämne som intresserar mig precis, men det måste göras! 
Drack lite te med mammi förut. Vi kollade på En natt på slottet. Jag var ganska pepp på programet, men nu i efterhand så tyckte jag att det var en besvikelse. De hade klippt programmet jätte mycket, de var rörigt och mediumet hade inte tillräckligt med "bevis". Vi får se, det kanske är bättre nästa gång. 
Nu ska jag försöka läsa på lite om Antiken igen, för snart så måste jag gå och lägga mig. 
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken häftig header :D

Svar: åå tack så mycket ^-^
Daniela Andersson

2014-11-03 @ 23:13:18
URL: http://melindaslife.for.me
Postat av: zeb

Hoppas plugget går bra :)

Svar: Tack ^-^
Daniela Andersson

2014-11-04 @ 01:39:42
URL: http://zebgra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer