•Update•

Hejsan bloggisen! Jag har haft en underbar helg. 
I fredags så var det en jätte bra skoldag. Tacos till lunch, roliga lektioner och underbara kompisar..Behöver jag säga mer? 
Senare på kvällen så åkte ju jag och min bror till Skövde för att kolla på Al Pitcher. Han var precis som förväntad; Super rolig och värd var enda krona vi betalade! 
Sen så var det ju sjukt kul att få träffa min kära bror igen. Vi ses ju inte så ofta, eftersom han bor i Växsjö och jag i Lidköping. 
Det var en jätte lyckad dag helt enkelt! ♡ 
På lördagen så kom Emil hit och sov över.  Alltid underbart att få vara med honom. Vi kollade på The Hobbit och åt massor av onyttigheter. Så lördagen blev också lyckad och super trevlig! 
Nu så har han åkt hem dock. Jag ligger och myser med katten och "ögon shoppar" (som vanligt).  
Snart ska jag kolla på en repris av En natt på slottet och dricka lite te. 
Vi hörs imorgon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer