•♡LizLisa Lace-Up Boots ~ Review♡•

Hejsan Bloggisen!
I detta i lägg har jag tänkt att göra en review på LizLisa stövlarna som jag fick för ett tag sedan. Har tagit lite lång tid med magsjuka och allt. Men bättre sent än aldrig, så nu kör vi! ♡


Jag köpte stövlarna via Storenvy.com (KawaiiGyaruShop)
Det var storlek M, helt oanvändna och med prislappen på. På och avtagbara rosetter.
Kostade $85.00 + tull som blev 87kr
Skickades från Japan så det tog ca 1månad.
Med stövlarna så fick jag en LizLisa "påse" och en massor av presenter. Allt i Hello Kitty! ♡
Jag fick:
●Lösögonfransar
●lösögonfranslåda (som man kan hänga på tex väskan)
● Tvättpåse för bh:ar
● Plåtlåda
●Hårband
● Massor av söta plastpåsar
●En hello kitty rullgardin
Jag är mycket tacksam för alla gåvor och jag är mycket nöjd med stövlarna. Storleken passar perfekt, de är bekväma och otroligt vackra. Dom alla overknee boots så är det lite jobbigare än vanligt att ta av sig dem. Men jag tycker inte det är ett jätte problem.
Jag är som sagt super nöjd! ♡ Älskar dem!

Kommentarer
Postat av: Ida

Snygga stövlar!

Svar: Tack! ^-^
Daniela Andersson

2014-09-21 @ 13:38:54
URL: http://alwaysida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer