4 bra serier

Orange is the new black - Väldigt, väldigt bra och rolig serie! Säsong 3 kommer snart ut, och jag längtar enormt mycket! 
Game of Thrones - Jag hatar att ha favoriter, men jag måste nog säga att den här serien toppar allt. Grymma karaktärer, cool story och mycket av allt som gör en serie bra (enligt mig). Den nya säsongen har kommit ut nu, vilket är väldigt spännande!
Faking it - Jag brukar inte gilla MTV's serier, men denna gillar jag väldigt mycket. Huvudkaraktären är sjukt snygg och jag gillar humorn och allt drama som utspelas i den! Om ni inte sett den, så borde ni kolla in den! 
American Horror Story - En sjukt bra serie för den som gillar serier med spooky tema. Varje säsong är annorlunda, vilket jag gillar. Min favorit är säsong 1 och 3. 
 
Vad gillar du för serier? 

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltid bra med tips på serier. Har faktiskt inte sett Game of Thrones, även om jag tänkt att jag ska börja många gånger.
Gillade Greys anatomy väldigt mkt de första säsongerna, men det blir mkt upprepningar.
Ser på The Vampire Diaries och 100 Code, de två är de enda jag följer just nu.

Kolla gärna in min blogg om huden och lämnaen kommentar om du vill!

Svar: Game of Thrones borde du verkligen ge en chans! ^_^ Greys anatomy har jag tänkt att se men har aldrig gjort. Verkar faktiskt bra, så ska nog kolla in den. Vampire Diaries har jag kollat 3 säsonger av, men slutade då jag tyckte den började bli rörig med alla bubbel gångare och relations byten hit och dit! Haha

Det ska jag göra~ :)
Daniela Andersson

2015-04-26 @ 17:41:26
URL: http://akneohy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer