30 saker du kanske inte visste om mig

1. Varje dag så sjunger jag och pratar för mig själv, haha. 

2.  När jag var 3år, så var hooked on a feeling med björn skifs min favorit låt. 

3. Jag har ont i huvudet just nu.

4. Jag gillar inte melodifestivalen, men ändå kollar jag på det

5. Jag är aktiv på Spotify varje dag

6. Jag följer 343 kanaler på youtube

7. Jag ska snart flytta

8. Jag tycker om att dra av nagelacks flagor från nageln

9. Jag tycker om att ha det mörkt i rummet när jag ska sova.

10. Min favorit frukt är mango

11. Jag ska tillbaka till sjukhuste på måndag.

12. Jag har alltid musik på när jag duschar.

13. Jag ska klippa och färga mitt hår snart.

14. Jag har svårt för när folk tycker synd om mig.

15. Jag skrattar varje dag, även på dom dåliga dagarna.

16. Jag tycker om att bitas.

17. Jag har lätt att släppa in folk men jag har svårare att bli kär i någon. 

18. Jag gillar att vara aktiv på morgonen. 

19. Det krävs inte mycket för att göra mig glad. 

20. Jag vill lära mig att surfa.

21. Jag hatar att parkera med bilen.

22. Jag har alltid mardrömmar, när jag somnar på ryggen.

23. Jag älskar att dricka smoothies.

24. Jag borstar nästan alltid tänderna i duschen.

25. Jag glömmer lätt att dricka vatten. Har dock blivit bättre på det nu! 

26. Jag ska börja söka sommarjobb snart

27. Jag är 163cm 

28. Jag hatar att ha mörkta sminkningar 

29. Jag hatar att ha strumpor på mig, även fast jag fryser om mina fötter

30. Jag tycker inte om att sola.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer