ca 3år gammal frågestund!

Hejsan hejsan bloggisen! Hade väldigt tråkigt, så jag kollade gamla inlägg. Jag hittade en frågestund som jag tror att jag gjorde för ca 3år sedan. Då tänkte jag; "Varför inte svara på de frågorna igen! Jag har ju förändrats otroligt mycket sen den skrevs, haha!" 
So let's do this guys!
 
1.Hur kom det sig att du började blogga! 
Svar:  Jag hade en kompis som gillade anime osv. Hon försökte få mig intresserad av Naruto i en lång period. Då var det inget som fastnade på mig direkt. Jag kollade även på manga böckerna i skolan, tyckte de var ganska bra men jag blev aldrig super intresserad av dem. 
Men sen en dag så läste jag en artikel om japanska kläder och sedan lite om bloggaren Foki. Jag fastnade för de söta kläderna direkt. Jag gick in på olika sidor på internet, och bestämde mig för att skicka hem lite söta kläder. 
Jag började söka upp stilar, och jag fastnade mest för gyaru stilar. 
På något sätt så började jag titta på anime efter ett tag, och jag älskade det! Intresset för Japan, och dess kultur eskalerade mer och mer för varje dag. Mer manga, mer anime och mer söta kläder från Japan! 
Denna period var en stor identitetskris för mig. Det var väldigt få kompisar som förstod vad jag höll på med, haha. (I don't blame them) Men trots att detta var något som väldigt få i min omgivning gillade, så höll jag mig till det! För att det var det som kändes bra för mig.
Jag ville länge dela med mig om allt detta, eftersom jag knappt hade någon i min närhet som gillade det, så då ville jag hitta andra folk som kände samma som mig! Jag visste dock inte hur man startade en blogg, eller vart man skulle vända sig. Men sen en dag så började mina kompisar och jag prata om bloggar. Jag startade då denna bloggen, och jag mötte många fina människor på internet som faktiskt kände det här brinnadne intresset för Japan. Och än idag så är det därför jag bloggar.. För att jag vill nå ut till människor som känner som jag.
(sorry för ett långt svar)
Ett förflutet jag

2. när ska du fixa din muspekare och din header? 
Svar:  Gud, den där jäklans muspekaren! Den har varit på bloggen, och spökat i åratal. Men nu är den borta som tur är! 

3. Kan inte du börja med videoinlägg? 
Svar:  Detta är något som jag fortfarande inte börjat med, men ändå överväger. Jag skulle vilja börja ordentligt med Youtube. Men jag vet inte om jag ska börja med Youtube på Svenska, och göra det enbart för er här på bloggen, eller om jag ska bara sattsa på en engelsk kanal som riktar sig mer åt andra håll. 
Vad tycker ni? (Glöm inte följa mig!!)
 

4. Har du någon pojkvän? 
Svar: Happy & Singel! 

5. Har du några syskon? 
Svar: Jag har en storebror (Gabriel) som snart fyller 21, och en storasyster (Rosanna) som snart fyller 31. Älskar dem båda jätte mycket! 

6. Favo djur?
Svar: Jag älskar väldigt många djur. Det djur jag dock känner mig mest bekväm och närmast med är hundar. Jag har alltid haft hund i mitt liv, så det är ett "måste djur" nu. 
 
 
7. Favorit godis? :3
Svar: Jag äter inte direkt godis, men om jag måste välja så är det choklad. 

8. Favorit plagg och kan du inte visa en bild?
Svar: Jag gör gärna ett inlägg om det någon dag! 

9. Gillar du sushi? ^_^
Svar: Jag älskar sushi! 
 
10. Näm 3 Favo saker i ditt rum! 
Svar: Säng,dator och min stora guldspegel! 

11. Vad står det i ditt senaste sms? 
Svar: Vill du äta kinamat? 

12.Vad tar du kort med? märke?
Svar:  Jag tar kort med min HD kamera från Samsung (minns inte nummer och så), eller min Samung Galaxy s5 mobilkamera. Om ni vill veta mer om kameran så är det bara att kommentera! Så kan jag göra ett inlägg med vad den heter osv.

13. Du ladda upp en bild på ett ipone skal är det ditt? ^^<3
Svar:  Nej det var inte mitt ^-^

14. Har du åkt utomlands någon gån?
Svar: Ja det har jag :3

15. Vilka länder har du varit i? 
Svar: Sverige, Danmark, Tyskland, Belgien, Luxenburg, Frankrike, Spanien & England.
 
16.Vad är din dröm resa? 
Svar: Jag har väldigt, väldigt många dröm resor! Några av dem är Japan, Kina, Korea, Afrika, Austrailen, Italien och många fler!
 
Det var alla frågor med nya svar! Om du vill läsa vad jag svarade för ca 3år sedan så kan du hitta det inlägget här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer