Obehagligt

Hejsan bloggisen! 
Har varit på sjukhuset under de dagar som gått. Som jag har skrivit förut så har jag haft kraftiga magsmärtor, och att vi trodde att det var gallan eller levern. Men det har nu konstaterats att det inte är det. Fick sova där som sagt, och idag så har de varit och kollat inne i magen. 
De såg då att de var konstiga skador i magen, som inte ens experterna från alla håll och kanter hade sett förut. 
Men eftersom det inte fanns något i gallan eller levern att operera, så fick jag åka hem. 
Ska bli kallad om ca 1månad för att undersöka ännu mer. 
Allting är verkligen jätte obehagligt, och jag hoppas inte det är något som är allt för allvarligt. 
Jag hoppas att ni läsare är friska och krya i alla fall! ♡ Håll tummarna för mig! 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer