Throwback - London 2012

Från planet. Har dock ingen aning om vilket land det är jag har fotat. 
 
Vårat Hotell
 
Bättre bild på vårat hotell
 
Random gatubild
 
London Eye från andra sidan (södra) om Themsen. Jag åkte aldrig London eye, men jag åkte dock turist båtarna som är nedan.
 
En bild från samma ställe
 
Åkte över Themsen i dessa! Man såg ut över hela London! 
 
Och slutligen The Big B
 
Nästa månad åker jag tillbaka till vackra London! Vi ska bara shoppa hela dagarna och ha det hur mysigt som helst! Längtar så jag dör! Haha Det bästa med att åka till London är att våran granne kommer därifrån, och kör taxi där fortfarande. Så vi har gratis skjuts överallt! 
Resan vi gjorde 2012 var ju min första, och då blev det mycket sevärdigheter som Madame tussaud, Big Ben, London Eye, London Bridge, att i största delen känna av staden liksom.  Men nu har jag redan sett allt det, så denna resa blir enbart för shopping och god mat! 
Ska bli så kul!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer