Catherine

Hejsan bloggisen! 
Jag har varit ganska off från bloggen de senaste 2 dagarna (ledsen för det). Min kompis Eric har varit hemma hos mig och sovit över och så. 
Vi har verkligen haft det super kul! 
Vi har bland annat spelat ps3. Han tog med sig ett spel som som heter Catherine. Riktigt kul spel måstr jag säga! Intressant handlig, snygga karaktärer och bra musik. Funderar faktiskt på att skaffa det själv nu, haha! 
Såhär ser spelet ut
 
När vi inte har spelat ps3, så har vi bakat, ritat, spelat kort, skrattat i hjäl oss eller bara suttit och pratat om allt och ingenting. 
Nu är jag dock väldigt trött! Jag borde verkligen sova..I morgon ska jag upp tidigt, göra morgon yoga, äta frukost och sedan åka och spela badminton med pappa! Rolig och aktiv dag blir det imorgon! ♡ 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer