Mooi och riddarveckan

Hej bloggen! Mår lite bättre idag, så mamma drog med mig till en inredningsbutik som heter Mooi, och sedan till riddarveckan i Hova. Ganska mysigt faktiskt. Jag köpte inget på Mooi, och heller inget på riddarveckan. Jag stod och tittade på några ur läckra örhängen i broms, men jag struntade i att köpa dem. 
Fynade dock en söt och simpel tröja i en affär påvägen till bilen. Den kommer bli super söt under klänningar eller till en söt kjol. Nu är vi hemma i alla fall. Vi ska nog äta lite mat, och sen så blir det vila resten av kvällen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EbbaChan

ÅÅÅ måste till den butiken, ser underbar ut! ; 3 ;

Svar: Do it ^ w ^ Här är deras hemsida: www.mooi-lyrestad.se
Daniela Andersson

2015-07-12 @ 19:04:04
URL: http://ebbachan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer