New in: Shiro figure!

Jag skrev till er att jag hade fått ett paket på posten för ett tag sedan, och det här är vad jag fick! Det är en anime figur, och det är Shiro från serien No Game No Life. Den är jätte fin, och jag är verkligen nöjd! 
Jag föll verkligen för den här karaktären när jag tittade på serien för första gången. Därför var jag bara tvungen att ha henne i figur format i mitt rum, haha. 
Så vad tycker jag om figuren? Jag tycker Shiros pose är väldigt intressant, där hon sitter helt bekymmerslöst på ett nästan fallande shackbräde. Det är en väldigt intressant och något dynamisk pose.
Shiro's hår är dock de mest intressanta med den här karaktären. Håret var det första jag föll för hos Shiro i serien, och jag tycker att de har fått till det på ett rättvist och vackert sätt i figuren. Varje hårstrå följs av olika färgskiftningar som sedan blir ganska transparenta. Jag var lite osäker på om jag gillade det transparanta först, men nu så tycker jag verkligen om det.  
Målningen av figuren är inte i det proffsigaste skicket, men den är väldigt väl gjord! Kjolen är avtagbar för lite mer "fanservice", men jag tycker att figuren ser akward ut när hon inte har den på. Man kan även byta ut shack pjäsen till en vit pjäs, istället för en svart. 
Jag gillar den här figuren jätte mycket som sagt. Om du inte kollat på serien än, så borde du ta och ge den en chans! Den är så bra!~ (˘˘)
Kram på er!

 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: whiskeyprincess.blogg.se

åh vad fin, hur hög är den? ^o^

Svar: Visst är den! Den är 15.5cm ^ w ^
Daniela Andersson

2015-07-16 @ 21:38:38
URL: http://whiskeyprincess.blogg.se/
Postat av: EbbaChan

Gosh, vad fin! *___*

Svar: Ja, eller hur! Q w Q
Daniela Andersson

2015-07-19 @ 00:46:27
URL: http://ebbachan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer