London 2015

Hejsan bloggisen! Nu äntligen kommer lite bilder från London! Alla är inte i topp kvalite, eftersom jag tog de flesta ifrån taxi fönstret eller när jag hade brottom iväg. Men här är några av dem i alla fall: 
 
 
 
Vårat hotell, samma som förra gången. Ett helt ok hotell faktiskt. 
 
En söt godis butik någonstans i Londons smala gator. 
 
Vi åkte förbi London Eye lite snabbt 
 
Vi var på en super mysig pubb som heter The Bank Of Friendship. 
 
Vackra pelare finns det gott om i London ❤
 
 
Nottinghill! Jätte bra ställe för er som gillar shopping! 
 
 
 
 
 
 
Drömgatan? Ja, det kan man lugnt säga. 
 
 
 
Vi gick in i en liten western butik i Nottinghill. Väldigt gulliga tjejer som jobbade där, och vi stod och pratade en lång stund. Min syster som älskar western osv. hittade ett par coola boots som hon gillade. 
 
 
Min snygga syster och mamma! ❤
 
Konstiga bär som växte på ett träd. 
 
Det var massor av gröna växter och blommor som redan hade börjat att blomma. Till skillnad från Sverige där gräset fortfarande är gult och blött av all regn och snö. 
 
 
 
Vi åkte till mitt favorit cafe i hela London! Landuree~ (˘˘)
 
 
 
 
Gick jag därifrån tomhänt? Absolut inte!! 
 
 
En söt te butik med alice i underlandet tema! 
 
Det var nästan alla bilder jag har att bjuda på! Det var flera andra butik osv. jag hade velat fota, men så blev det inte. Jag hade det väldigt mysigt och jag kommer nog åka dit många fler gånger. 
(Juste! Jag tror inte jag kommer att göra någon London Haul, eftersom jag köpte ganska lite där och det jag väl köpte var underkläder och sånt. Vissa saker får ni säkert se i separata inlägg ändå! ❤ Hoppas det är okej.)

(´`)** Ha det bra~

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ▲ R O B I N N S

Jag vill så gärna tillbaka till London! :(

Svar: Det kan jag verkligen förstå hörru! Härlig stad! (▰˘◡˘▰)
Daniela Andersson

2015-03-29 @ 16:38:32
URL: http://robinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer