Wiho!

Hello sötnosar! ;)
Inget inlägg tidigare i dag tyvärr för jag kom typ hem och åt sedan tog jag en super lång tur med hunden. Jag ska försöka fysträna henne lite och då är skogen en briljant plats för det! :D
Sedan blev det sent hem och då skulle jag på konfa! :P Jag var lite flummig måste jag säga men jag mår ju inte så bra heller..såå..aa men jag är nog bara trött för jag har inte sovit så mycket! Bara ugglat mej hela tiden haha :D
Jag tror jag ska plugga lite tyska eftersom jag har prov nästa vecka och de måste man ju kunna! ;)
Pluggar nog lite Japanska också om jag hinner! hiihi får ju inte uggla i gen #fniss,flumm,flumm#
På tal om något heelt annat jag kmr nog få MVG i bild yeey! :D Fick mega beröm av min bild lärare för mina underbara manga tecknigar! Wihho :D Men nu blir det lite långt här så jag tror jag avslutar inlägget nu! God natt och sov sött! // KD<3

Här bjuder jag på en bild på en tröja som jag funderar på och köpa vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår hemlighet)

Har du någon blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Light Brown Pointer